Något till barnen =)

Jabadabado (länk) skickade mig ett paket fyllt med barnvänliga sötsaker och ett urläckert set med förkläde, bakduk och en grytvante – Min son kommer att ha mycket glädje av det lilla setet när han ska hjälpa mamma att baka så småningom. 😀

 

De färgglada träleksakerna kommer även de att bli väl använda här hemma. Jag tror att det knappt hann gå 20 min innan dottern hade hunnit öppna och börjat leka med cupcakes’n och de andra sötsakerna 😛  – Kan säga att de fick mer än godkänt 😉

Tack söta Jabadabado för alla fina saker.

Både jag och barnen älskar dem!

5 thoughts on “Något till barnen =)

  1. Vilka jättefina saker.
    Jag är säker på att dina barn kommer uppskatta dom.
    Jag måste kika in på försäljaren av dom och gotta mig lite också.
    Ha en skön dag.

    • Vad kul att du skrev så. Jag har nämligen redan hunnit använda kakfatet till några minicupcakes jag gjort 🙂 Så helt rätt, barnen får konkurrens 😛

  2. dessa härliga saker skulle alla barn på förskolorna uppskatta vilka fina godbitar . dina barn måste älska dessa speciellt flickan mys mys kram

Kommentera

