Vestli House… igen =)

Igår fick jag ett paket med en massa fina formar från Vestli House (länk) 😀 Det är andra paketet jag får av dem, och inte alls något jag räknat med att få. Blev m a o superglad när såg vem avsändaren var 😀 Ännu gladare blev jag när jag fick se dessa små rader de skrivit:
Normally we only sponsor blogs once, but we really like your serious and great work, therefore we will do an exception. 
Looking forward to see what you create!”
 
 Åh vad glad jag blev över dessa ord! Känns så himla bra att de är nöjda med hur jag har presenterat deras formar 😀 Vilken otroligt härlig vecka jag har denna vecka!! Hur ska jag kunna slå denna tro? 😉
Fick bland annat två nya formar jag inte sett tidigare så jag skippade att fota dem i sina boxar så att man kan se mönstren lite tydligare.  Gillar framför allt den prickiga ”Pippi”-formen och ser fram emot att få göra något färgglatt och barnvänligt i den 🙂 I paketet fanns även ett par av mina favoriter. Får se om några av dessa ska få vara med i fotoserien vi ska fota imorgon (länk).

Tack, Tack, TACK Vestli House för de fina orden och de vackra formarna!

2 thoughts on “Vestli House… igen =)

Kommentera

