Stämplar

Härliga Petra från Scrapbutiken var förbi mig idag med lite stämplar som jag kan använda när jag dekorerar🙂 Hon och hennes man har både en webbutik (länk) och för er som bor i Linköpingstraken även en fysisk butik (länk) där det finns massor av roligt pyssel o fina stämplar man kan använda i bakandet.

  

”Par i hjärta”, ”Babyhänder”, ”Blommor” och ”Grattis”

Blev en liten blandad kompott med fina stämplar o det bara bubblar upp idéer om hur jag kan använda dessa till mina tårtor och cupcakes😀 Har dock inte tid att baka idag så det får dessvärre vänta lite. Men den som väntar på något gott…😉

TACK så jättemycket Petra och Jonny från Scrapbutiken (länk) för de fina stämplarna.

De kommer att bli väl använda🙂

 

2 thoughts on “Stämplar

Kommentera

