Ett skepp kom lastat…

…med massor, massor av ekologisk vanilj från V-sell (länk)😀 Vilket härligt paket att få! 

Jag har sagt det förr och säger det igen: När du väl har testat riktig vanilj i din bakning så kan du aldrig återvända till andra billigare alternativ – Så det är tur att den lilla burken är dryg🙂

Jag tänkte ha en tävling/utlottning på bloggen där jag lottar ut lite vanilj, så håll utkik efter det :-)  Kan ju vara ett perfekt tillfälle att få möjlighet att testa vaniljen (utan att behöva köpa den😉 ). 

Spana gärna in min vaniljguide (länk) som jag skrev för att reda ut de olika typer av vanilj som finns.

TACK V-Sell (länk) så jättemycket för all vanilj!😀

 

6 thoughts on “Ett skepp kom lastat…

    • Å vad kul! Hoppas att du blir så nöjd som jag😀
      Det glädjer mig att du gillade den!
      Fick du tag på American Cookies förresten?

Kommentera

