Ett mjukt paket

Häromdagen damp det ner ett litet mjuk paket i brevlådan från Nytta Design (länk). Gissa om jag vart glad över att hitta mitt favoritförkläde i svart!😀 Jag fick det som tack för att ha anordnat en tävling tidigare i sommar. Gulligt va?🙂

Mums.... vilken ska jag välja?

Jag älskar detta ursnygga förkläde och bor nästan i mitt rosa. Är ju helt underbart att jag nu kan tvätta det utan att behöva gå omkring ett par timmar och känna mig naken, rädd, exposed… 😉

Den rosa såklart... för den är ju störst😉

TACK söta Nytta Design för förklädet! Både jag och dottern älskar det😀

nyttadesign

4 thoughts on “Ett mjukt paket

  1. Åhh vad avundsjuk jag blev… de där förklädena är ju så himla fina och i svart med.. * drömmer*😉 Jättefin sida du har , kul att du kikar in på min blogg ibland🙂

    // Ewelina

Kommentera

