50-års cupcakes

När det vankas 50-årskalas så gäller det ju att bjuda sina gäster på något sött, och då passar ju cupcakes ypperligt bra😉 Vaniljcupcakes med chokladfrosting och blommor ville de ha. Färgvalet var upp till mig.

När det var dags för mig att göra frostingen kände jag mig lite vågad och blandade i lite nya ingredienser som jag trodde skulle bli bra, och det blev mycket gott. Både sambon och dottern godkände frostingen innan jag dekorerade den – just in case!😛

GRATTIS på 50-årsdagen!😀

8 thoughts on “50-års cupcakes

  1. Helt perfekt!! vackert med små blommorna ;=)
    de verkar jätte gott också. Jag frågar alltid min man när jag bakar kaka ;=) om han sägger att det gott jag kan ler hehe

Kommentera

