Kalorifria Bakverk

Finns verkligen det!? Så klart det gör! 🙂 Dock bör man inte tugga dessa härliga skapelser och definitivt inte svälja dem. Så vad yrar jag om egentligen? Jo Bombadill (länk) såklart 😛 

Jag har spanat på deras härliga bakverk i tyg rätt länge men har inte kunnat bestämma mig för vilken/vilka jag skulle köpa (de har ju så mkt sött). Gissa om jag blev glad när jag fick ett paket från dem fyllt med en massa godsaker?! 🙂 Å inte var det bara jag som blev glad utan mina barn oxå. Stora tjejen leker Sockerrus med sina kompisar (då leker man bageri och är världens bästa tårtmakerska, till o med bättre än ”Cake Boss” 😉 ) och lillkillen gillar att stoppa dem i munnen 🙂

 

I paketet fanns:

3 dammsugare

2 muffins

1 cupcake

1 bröllopstårta i 3 våningar.

Det fiffiga med tårtan är att man kan sätta ihop dem och få en tårta i  2 eller 3 våningar, eller så kan man ha dem var för sig.

  

Supersött va? 🙂 Kan varmt rekommendera er att gå in på deras nya hemsida och kika runt lite –  de har mängder av olika sötsaker. En av deras nyheter är en muffinspall som är så himla läckerEtt måste för en bakfantast och småbarnsmamma som jag – Vill ha, vill ha, VILL HA! 😛

TACK Bombadill (länk) för de fina sötsakerna!

De kommer bli väl använda här hemma 😀

12 thoughts on “Kalorifria Bakverk

  1. Så söta små söta saket men det synd man kan inte äter upp hihi!!
    om alla söta saker är Kalorifria det blir perfekt jag kan äter alla ;=)
    Din söta killen är såååååååå söt så gulligt .

    • Vad läckra bakverk du sytt! Duktig du är! Kanske man borde testa att göra för de är som sagt mkt populära här hemma med 🙂

      Lycka till!

Kommentera

