Utställningstårtor i ask

Jag har tidigare i bloggen berättat att jag fick ett superkul uppdrag (länk) som jag sedan jobbat med under veckan. I söndags blev jag helt klar och Christina på Kalasform (länk) var här och hämtade upp de 3 tårtorna jag gjort. Tårtorna är till Kalasforms monter på Formex (länk) som går av stapeln torsdag-söndag.

Det var jättekul att se deras reaktioner (hennes son var med) när jag visade upp det jag skapat. ”Wow” utbrast hon och sonen i kör och sonen ville genast peta lite på tårtorna. 😉 Christina blev supernöjd o sa att när mässan är över så kommer dessa 3 tårtor få en plats på hennes kontor 😀 

Så här gick uppdraget till:

Christina valde ut 3 formar hon ville att jag skulle använda och jag fick sedan välja dekoration, färger och dyl helt själv. Jag tycker att det är jättekul att försöka matcha ihop form med dekoration och älskade verkligen denna utmaning 🙂 Följande 3 askar fick jag göra tårtorna i:

  

Bilderna är hämtade från Kalasform.se.

Det kommer en liten sneakpeak på ena tårtan lite senare idag 🙂

Måste säga att det var så himla kul att göra tårtorna och jag har definitivt fått mersmak…  Jag vill göra fler! 😀

7 thoughts on “Utställningstårtor i ask

  1. Pingback: Utställningstårta 1 « Sockerrus

Kommentera

