Massor med godsaker

Här kommer slutligen de sista bilderna på alla sötsaker som bjöds på namnfesten. Det ser lite lustigt ut då tårtan ser så liten ut… och det var den inte :-P 

Ett av barnen sa: ”“Det här är bättre än att vara inne på ett konditori” o det är väl ett gott betyg?😉

 

Extra kladdiga Oreo balls i små formar.

Vi hade en glutenallergiker på festen som fick specialgjord tårta med glutenfria vaniljbottnar fyllda med hallon och vit chokladmousse. De flesta dekorationerna gjorde min dotter. Tycker larven som äter svamp är himla söt och en väldigt kul idé😀

Bålskålen såg ut som en fiskskål så självklart hade vi guldfiskar i bålen🙂

16 thoughts on “Massor med godsaker

  1. Länge sedan jag var här inne och läste sist. Vill bara säga att det är synd att vi bor så långt ifrån varandra, annars hade du nog fått fixa tårta och allt annat ätbart till vårat kommande dop… Ert bord ser allt för inbjudande ut, jag gillar när allt färgmatchar… Ha det bra!!

  2. Så fint uppdukat och allt ser så smaskigt ut. Jätte härliga färger blev det också. Så fint ser det nog inte ut på kondis🙂 inte där jag bor ialla fall.

  3. Linda: Kan du tänka dig då att jag bara åt en carrot cake pop. Var rätt trött på sockret när väl festen va😉

    Anna: Kul att du gillar färgvalet🙂

    Karin & Linda: Tack!

    Hanna: Jodå, jag är rätt nöjd faktiskt🙂 Blev lite stressigt i slutet men det var det värt när jag fick se gästernas blickar när de fick syn på bordet😀

Kommentera

