Lite smått och gott

Det har varit lite bråda dagar här då jag haft ett antal tårtbeställningar samt att min lille killes namnfest är imorgon och cirka 45 personer kommer – MYCKET bakande här med andra ord 😛 Därav har det blivit väldigt lite uppdaterat här men det kommer MASSOR med bilder och annat smått och gott den kommande veckan 🙂 Bland annat ska jag berätta om ett superspännande uppdrag jag har fått 😀

Hittade min lilltjejs data-teckning som hon ritade när jag satt och skissade på mina visitkort. Tycker den är så söt 🙂 Hon ska ju minsann bli tårtmakerska när hon blir stor… o operasångerska… o superkändis 😛

2 thoughts on “Lite smått och gott

Kommentera

