Beautiful Blogger Award

Stort TACK, TACK, TACK, TACK till ”Angelicas Cupcakes”, ”Bagerskan”, ”Chokladsockerkaka” och ”Maddes Mumms”  för nomineringarna till Beautiful Blogger Award! 😀

 

Blir så otroligt glad över att ni tänkt på mig, och era ord ni skrivit om mig värmer så oerhört mycket! 😀  

Från Angelicas Cupcakes: ”En bloggare med stil och charm, som bakar mer än konditoriet på min gata! Både inspirerande och glädjande cupcakes med sockerdekorationer jag drömmer om att kunna göra. Lisa du är grymt duktig!!

Från Bagerskan: ”Lisa är en riktigt trevlig tjej som är både pysslig och kreativ, hon kommer gå långt!

Från Chokladsockerkaka: ”Lisa gör söta tårtor och cupcakes!

Från Maddes Mumms: ”Jätte söt blogg. Fina bilder och man blir så baksugen!

Kommer att glädjas länge över detta 😀 . Extra kul är det ju också att få denna fina utmärkelse från så duktiga baktjejer som ni!

TACK igen! Hoppas att jag kan fortsätta att inspirera! 🙂

3 thoughts on “Beautiful Blogger Award

    • I början gjorde jag så men kom på att det räckte med att ta kokhett vatten från vattenkokaren och blanda gelatinet direkt i vattnet. Blev ett smidigare moment då 🙂 Har även gjort en variant utan gelatin som jag oxå tycker är bra. Dock blir den lite i sötaste laget 😛

  1. Det är du värd!!!

    Jo precis, bättre att använda material man är van vid och vet fungerar.
    Blandar du sp och fp får du ju mp, om du inte vill köpa mp menar jag 😉

    Kramar Linda

Kommentera

