Vinnaren av förklädet är…

Nu har jag räknat antal lotter som var med och tävlade om ett superfint förkläde från Nyttadesign (länk). Det blev tillsammans 151 lotter fördelat på över 100 personer! Tycker det är så himla kul att så många ville vara med och tävla🙂 Tyvärr så finns det dock bara ett pris… Men misströsta ej, jag har flera tävlingar som kommer att dyka upp inom kort (dock ej samtidigt😉 ) med superfina priser. Nog tjatat om allt detta för ni vill väl veta vem vinnaren är?😛

Jag vill säga ett stort GRATTIS till Linda a.k.a. Cupcakesfluffan.

För att kora en vinnare använde jag mig av tjänsten random.org som slumpmässigt fick fram en siffra mellan 1-151.  Numret som drogs var nummer 8 (se bilden nedan) så jag räknade mig fram från första kommentaren tills jag kom till vinnaren.

(Linda, maila din adress till mig på: sockerrus@live.se)

4 thoughts on “Vinnaren av förklädet är…

  1. Åh vann jag , så kul och jag som fyller år på onsdag, kunde inte bli bättre🙂, jag som aldrig brukar vinna.Äger ju heller inget förkläde så det är kanonbra.

Kommentera

