Kakformar

Kakformar är en webshop med ett otroligt stort utbud av kakformar i alla dess slag och är väl värt ett besök (eller två, eller tre😉 ). Jag fick äran att bli sponsrad med lite av deras produkter till min stora glädje🙂

I paketet låg fina Bamseformar och 6st silikonformar (hjärtan) för exempelvis muffins.

 

 Utöver dessa hade jag själv fått välja 6 st kakformar fritt från deras hemsida. Ideér för tårtor och cupcakes gick varma när jag satt och valde bland deras fina formar. Till slut bestämde jag mig för dessa 6:

TACK Kakformar för alla fina formar!🙂

Kommentera

