Cupcakes på nolltid

Igår fick jag lite bråttom med att fixa cupcakes jag lovat bjuda på. Av någon anledning försvann 3 timmar ( och det har inget att göra med att jag spanade vackra bakverk på datorn inte😛 ) så jag fick slänga ihop den frosting och dekoration jag hade lättillgängligt. Resultatet blev himla gott iallafall🙂

Det blev browniesmuffins med grädde mixat med jordgubbssmörkräm. Dekorationen består av hallon, sockerblommor och strössel. Vi var 4 vuxna och 3 barn så jag hade bara gjort 7 st och det var på tok för lite för nästan alla ville ha mer🙂 .

Kommentera

