Kalasform

Idag fick jag ett paket på posten fylld med snygga formar från Kalasform – VILKEN LYCKA! Älskar ju fina formar att göra mina cupcakes i 😀 Å tur för mig så får jag redan nästa vecka ett tillfälle att få använda mina nya formar🙂 Frågan är bara vilken av alla fina formar jag ska välja…

Paketen innehöll:

Muffinsfromar – Påfågel

Muffinsformar Lagom – Sommar

Muffinsformar Lagom – Snorkfröken

Muffinsformar Lagom – Mumintrollet

Muffinsformar Lagom – Carmen Röd

Tryffelformar – Vallmo

Tryffelformar – Carmen Röd

Brödform – Sommar

TACK snälla Christina på Kalasform för de snygga formarna!🙂

Kommentera

