Macarons – Första försöket

Macarons har jag varit sugen på att baka rätt lång tid nu, men har inte riktigt kommit till skott. De ser ju så fantastiskt goda ut med sina olika färger och fyllningar.

Jag har förstått att det är rätt svårt att göra dem och jag kan nu hålla med om att det inte var helt enkelt… men goda blev de 🙂 Dock skulle de ha blivit turkosa var det tänkt 😉 Får helt enkelt öva och testa mig fram tills jag är helt nöjd med resultatet 🙂

”Macarons med Nutellafyllning”

Kommentera

